Entrare in contatto con

Il partner di Navis Capital, Rajendra Pai, aggiungerà l'esperienza globale alla crescita di AtlasFive

Pubblicato

11 agosto 2022

Il consiglio di amministrazione di Eton Solutions dà il benvenuto al suo nuovo membro, Rajendra Pai.

Rajendra’s international history in business management gives him a wealth of knowledge within global markets to further the development of AtlasFive(R) and continued growth of Eton Solutions.

His extensive investment and portfolio management experience, both in Asia and the US, across industry sectors such as technology, food, consumer, infrastructure, financial services, logistics, and healthcare. Before joining Navis, Pai served as CEO & Managing Director of New Hope Investment Holding, setting up the group's Asia investment office. Previously he was Head of Strategic Investments for ITOCHU Corporation, where he was tasked with developing and deploying the company's investment strategy in Southeast Asia, West Asia, and cross-border China.

"Rajendra's deep knowledge of global markets, particularly Asia, and his expertise in nurturing high-growth businesses will be invaluable to Eton as we continue to enhance the AtlasFive platform while expanding our business globally to meet the needs of single and multi-family offices, their clients, and institutions where the AtlasFive platform can be used as a white-labeled engine to drive their growth," said Satyen Patel, Executive Chairman of Eton Solutions. "We're thrilled to have Rajendra on our board."

Career Highlights:

• Membro del Comitato di investimento presso Navis Capital Partners
  • Ha ricoperto il ruolo di CEO e amministratore delegato di New Hope Investment Holding in Asia e di direttore a New York e poi di responsabile degli investimenti strategici di ITOCHU Corporation nel Sud-Est asiatico.
  • Ora è cittadino di Singapore, dopo essere cresciuto in India e aver studiato in India e nel Regno Unito.
  • Ha conseguito una laurea in Ingegneria (Chimica) presso l'Università di Poona, in India, ed è un borsista Sloan della London Business School.
  • Ampia esperienza di gestione di investimenti e portafogli, sia in Asia che negli Stati Uniti, in settori industriali quali tecnologia, alimentare, beni di consumo, infrastrutture, servizi finanziari, logistica e sanità.

View press release here.

Eton news

Other Eton Solutions News

L'investitore di private equity aiuterà a promuovere la crescita e l'innovazione di Eton Solutions e della sua piattaforma di gestione dei family office

Eton Solutions sceglie Singapore come sede internazionale e lancia la nuova soluzione di Family Office Amministrativo in tutto il mondo

Eton Solutions sceglie Singapore come sede internazionale e lancia la nuova soluzione di Family Office amministrativo a livello mondiale.

Programmare una chiamata

Parlate con un esperto di family office di Eton Solutions
per conoscere le vostre esigenze specifiche.